Журналіст Sport.ua отримав відзнаку від НОК України

Денис Шаховець відзначений за дебют у спортивній журналістиці

НОК України
© НОК України

Наприкінці 2017 року журналіст Sport.ua Денис Шаховець став одним із переможців ХVІІ Всеукраїнського конкурсу серед спортивних журналістів «Україна олімпійська». Денис був відзначений за дебют у спортивній журналістиці.

26 січня 2018 року відбулося нагородження переможців конкурсів ЗМІ та фото-2017. Нагороди вручали голова НОК Сергій Бубка та титулована тхеквондистка Ірина Ромолданова.

Sport.ua вітає Дениса із заслуженою перемогою і бажає досягати нових висот у професії.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Реклама
Комментарии
    Станислав Матусевич
    online
    +8
    Круто, поздравляю!
    Den96
      Den96, 29.01.2018 23:15
    +8
    Станислав Матусевич, 29.01.2018 23:14
    Круто, поздравляю!
    Спасибо!)
    airwolf77
      airwolf77, 29.01.2018 23:19
    +1
    а в зачем заключался,этот конкурс?
    okijizo
      okijizo, 30.01.2018 00:18
    +7
    airwolf77, 29.01.2018 23:19
    а в зачем заключался,этот конкурс?
    Конкурс на кращого копіпастера
    solova63
    online
      solova63, 30.01.2018 07:58
    +2
    поздравляю! И на какие темы, стесняюсь спросить, пишет переможець? Футбол? Бокс? Биатлон? Что-то другое?
    Sviatoslav Kudelych
      Sviatoslav Kudelych, 30.01.2018 10:34
    -1
    solova63, 30.01.2018 07:58
    поздравляю! И на какие темы, стесняюсь спросить, пишет переможець? Футбол? Бокс? Биатлон? Что-то другое?
    А це вже, вибачте, секрет.
    Den96
      Den96, 30.01.2018 12:16
    +3
    solova63, 30.01.2018 07:58
    поздравляю! И на какие темы, стесняюсь спросить, пишет переможець? Футбол? Бокс? Биатлон? Что-то другое?
    Вот вы, читатели, к сожалению, не запоминаете имена авторов материалов. А мне ник solova63 хорошо знаком. Летом, например, Вы благодарили меня за материал об итогах ЧМ по водным видам спорта. А в основном пишу о биатлоне и футболе ;)
    Станислав Матусевич
    online
    +2
    Den96, 30.01.2018 12:16

    Вот вы, читатели, к сожалению, не запоминаете имена авторов материалов. А мне ник solova63 хорошо знаком. Летом, например, Вы благодарили меня за материал об итогах ЧМ по водным видам спорта. А в основном пишу о биатлоне и футболе ;)
    Не-не-не, когда ругают, то имена хорошо запоминают